24 Ağustos 2013 Cumartesi

[ANI] Bebek Gibi Mandalina

Geçtiğimiz kış sömestrda 5 kişilik (her biri 10 numara ben dahil) bir arkadaş grubu x bir otelde idik. (İsmini vermek istemiyorum.) Takılıyoruz, eğleniyoruz, hayatımızı yaşıyoruz falan. Gece olunca direk içiyoruz. Yanlış olmasın ama sanırım 3. gün idi çeşiti fazla tutmuş olmalıyım ki zor bir gece geçirdim. (Kusup yattım) Ertesi gün de ebevenyler vasıtasıyla daha ben uyanmadan arkadaşlara durum gidince 'oğlum içme sen bugün' , 'içme lan' , 'içeni s.ksinler' gibi yorumlar geldi ve harbi bu akşam içmeyeyim dedim. Fakat akşam olduğunda her şey için çok geçti ve abartmasam da içmiştim. İlginç kısım ise sabah içme diyen arkadaşların gazına gelip içmiştim. Akabinde tuvalete falan gidelim derken biri kız biri erkek diğeri ben olmak üzere 3 kişi tuvalete ayrıldık. Neyse tuvaletten falan çıktık, çok mutlu bir hava hakim bende de, kafam olması gerektiği gibi olmuş, 'ulan meyve yiyelim' dedim ve zorla yemek yenilen zıkkım mekana soktum arkadaşları. Orada gözüme mandalina çarptı ve hemen aldım. Onlara da 'oğlum alın lan' dememe rağmen bir şey almadılar. Akabinde farklı, daha ağır ve klas denebilecek, ebeveyn team'in takıldığı bir bar var, sıcak çikolata falan içiyoruz orada, oraya gittik. Diğerlerini unutmuştuk bile. Ben de mutlu mutlu otururken mandalinayı soymaya ve okşamaya başladım. Özellikle Baran ismindeki arkadaşım beni incelerken mandalinayı yemeye başladım ve hayatımda yediğim en güzel mandalina idi. Büyülenmiştim. Ve yemeye devam edip bağıra bağıra muhteşem olduğunu vurgularken (mandalina .mına koyayım niye bağırıyom ki) bir adet minik mandalina gördüm. Hani normal mandalinanın yanında bebek ayak parmağı gibi mandalinalar olur ya, onlardan. Daha sonra 'oo bebek gibi mandalina bebeeeek' diye söylenmeye başladım. Aynı zamanda mandalinayı okşuyorum. Rezillikti. Özellikle Baran hala güler. Bu da böyle bir anımdır işte.

Not: Şimdi hatırladım grup 6 kişiydi lan. Kızcağızı yine unuttuk. :(


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder